sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Sunnuntain pukeutumis-överit


Kuluvaan viikonloppuun mahtui aktiviteetteja useamman päivän edestä ja tuntuukin hieman oudolta, että kohta on jo maanantai. Tämän päivän ehdoton kohokohta oli laulutuntien kevätnäytös, missä allekirjoittanut esiintyi. Yllättävän vähällä jännityksellä oma esiintymiseni loppujen lopuksi sujui, vaikka olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että olen lavalla punainen kuin tomaatti. Esiintymiskokemuksen lisäksi parasta oli tietysti se, että pääsin toteuttamaan pukeutumis-överit. Töissä minulla on mahdollisuus toteuttaa jonkin verran pukeutumis-visioitani, mutta aika maltilliseksi asustautuminen arkena kuitenkin jää. Tämän takia olen aina innoissani erilaisista juhlista ja tilaisuuksista, joita varten pääsen pynttäytymään oikein kunnolla. Parasta pukeutumisessa on, kun minulla on selkeä mielikuva siitä, millaisen asukokonaisuuden aion toteuttaa ja varsinainen asu vieläpä onnistuu.

Tänään ilma oli sen verran lämmin, että pystyin hyvillä mielin pukemaan ylleni kevyen halterneck-mekon. Asun huomion herättäjä oli kuitenkin Mustahöyhen-liikkeestä hankittu upea paljetti-panta. Itse olen kovin laiska tekemään kampauksia, minkä takia suosin aina tilaisuuden tullen erilaisia päähineitä ja hius-asusteita. Lisäksi päähineet tuovat asuun kuin asuun historiallisen vivahteen. Päivän päätteeksi kävimme vielä nappaamassa asusta kuvat Träskändan kartanolla, joka on ehdottomasti yksi lempipaikoistani Espoossa ja loistava miljöö erityisesti näyttävien asujen kuvauspaikaksi.





Mekko: H&M Conscious Exclusive // Vyö: Zara // Hiuspanta: Mustahöyhen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti