sunnuntai 16. syyskuuta 2018

Leoprinttiä päästä varpaisiin


Toisin kuin aiemmin pelkäsin, niin raskaus ei ole muokannut tyyliäni hillitympää suuntaan vaan enemminkin päinvastoin. Äitiysliikkeiden sijaan olen suunnannut kirpputoreille ja tehnyt suurimman osan raskausajan vaatehankinnoista Fidasta. Tällä tavoin olen välttänyt kertakäyttöisten ja mielestäni jopa hieman tylsien äitiysvaatteiden hankinnan. Samalla olen huomannut, että lähes kaikki vallitsevat muotitrendit on ketjuliikkeiden sijaan mahdollista löytää myös käytettynä, jos vain on kärsivällinen.

Rehellisyyden nimissä olen hankkinut myös joitakin vaatteita ketjuvaateliikkeiden alelaareista kuten tämän postauksen mekon. Leopardikuvio on yksi kestosuosikkini ja kuvien mekko on ehtinyt pelastaa minut monilta loppuraskauden pukeutumiskriiseiltä. Vastoin tyylioppaiden neuvoja verhoudun mielelläni eri printteihin päästä varpaisiin, eikä leopardikuosi ole tästä poikkeus. Koko komeuden kruunaa Rubylean leoparditurbaani, josta olen enemmän kuin innoissani. Tähän asti kaikki omistamani turbaanini ovat olleet joko villaa tai juhlatarkoitukseen. Vihdoinkin onnistuin löytämään myös arkikäyttöön sopivan päähineen, joka on käytännöllinen mutta kuitenkin näyttävä.



Mekko: Zara // Turbaani: Rubylea // Kengät: Chloé





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti